VÝVOJ NOVÉHO ADMINISTRAČNÍHO ROZHRANÍ
V minulém kalendářním roce se našim programátorům podařilo pokročit s vývojem nového administračního rozhraní, označovaného jako Administrace II. Nová administrace byla postupně nasazovaná u vybraných klientů, kteří nám aktivně pomáhali s testováním.
Po ukončení testovacího režimu byla v prosinci roku 2018 nastavena Administrace II jako výchozí u webových prezentací a následně také u e-shopů.
Jelikož v Administraci II chybí některé starší nástroje z Administrace I existuje stále možnost přepnout se do Administrace I (jedná se především o historické nástroje, které jsou využívané minimálně a neplánuje se jejich aktualizace).
|
V čem je Administrace II lepší?
Novinek a vylepšení je mnoho a stále přibývají. Podívejte se na ty nejzajímavější.
PŘEHLEDNOST
Nespornou předností nového rozhraní je přehlednost. Cílem bylo docílit kompaktního zobrazení, ve kterém naleznete vše rychle a bez větších obtíží.
|
ZJEDNODUŠENÁ PRÁCE SE ZBOŽÍM
Přehled zboží a detail produktu jsou nyní přehlednější a jasnější.
|
|
HROMADNÉ ZMĚNY
Chcete udělat hromadnou akce, slevu, nebo rychle upravit nějaký parametr u vícero položek najednou? není problém, hromadné změny Vám pomohou, stačí označit požadované položky a nastavit požadovanou akci!
|
|
NOVÉ A ZJEDNODUŠENÉ FUNKCE
Mezi nové funkce patří například přidání možnosti filtrování zboží podle vlastností. Některým stávajícím funkcím se dostalo potřebného upgradu, jedná se například o funkci zadávání souvisejícího zboží nebo zadávání dopravy.
|
|
SEO
V nové administraci jsme se zaměřili také na SEO. Nyní máte možnost přidávat SEO klíčová slova a popisky jednotlivým složkám a produktům. Nová je také funkce ručního zařazování zboží do kategorií srovnávačů.
|
|
Vývoj Administrace II stále pokračuje a Vy se tak můžete těšit na spoustu nových funkcí a vylepšení.