PPC, SEO kampaně
V internetovém prostředí dochází k permanentnímu soupeření provozovatelů jednotlivých webových stránek o co nejlepší pozici odkazů na jejich stránky ve vyhledávačích. Optimální je samozřejmě pozice odkazu na první straně vyhledávače Google nebo Seznam. Potenciální zákazníci ještě navštěvují druhou stránku s výsledky vyhledávání, další stránky již jen zřídka. Ke zlepšení pořadí odkazů ve vyhledávačích slouží dvě základní metody. Placené (PPC, FCB reklama, PR články) a optimalizační. Pomocí placených služeb lze dosáhnout rychlého zlepšení pozic ve vyhledávačích. Pokud ale přestaneme do služby investovat, pozice našich stránek se rychle zhorší. Naproti tomu "neplacené metody" SEO dosahují výsledku za delší časový úsek, zato jsou trvalejší. Optimálním řešením pro vlastníky webových aplikací je kombinace obou způsobů.
Naše firma v rámci on-line marketingu dodává našim zákazníkům reklamní kampaně pomocí nástrojů:
PPC (pay per click, platíte za prokliky) firmy Google Adwords a firmy Seznam s produktem Sklik,
Facebookové reklamní kampaně platíte za zobrazení reklamy vybraným potenciálním zákazníkům,
Tvorba a umístění PR článků.
Oblíbenou službou je SEO, Search Engine Optimization, optimalizace webových stránek, e-shopů a specializovaných internetových aplikací pro vyhledávací roboty.
Co je to SEO?
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je zastřešující termín pro všechny metody, které lze použít k zajištění viditelnosti webové stránky a jejího obsahu prostřednictvím odkazů ve vyhledávačích. Tyto metody se liší podle technických postupů kterými jsou prováděny. Obecně jde o správné nastavení a optimalizaci "on-page faktorů" a "off-page faktorů".
V případě on page faktorů se jedná o správné nastavení položek prostřednictvím zdrojových textů stránek jakými jsou zejména Titulek, Popis, Klíčová slova, Příkazy pro roboty k následování obsahu stránek a jejich indexaci, správně strukturovaný text.
U off page faktorů jde především o propojení stránek na jiné stránky (katalogy, cenové srovnávače) tzv. linkbuilding, kvalitně napsaný text s použitím vybraných klíčových slov, copywriting a vytvoření a podpoření co nejvyšší návštěvnosti například prostřednictvím sociálních sítí.
Prostředí internetu se rychle mění ať už jde o nové změny v algoritmu Google, nebo v sémantice vyhledávání, nebo jde o nejnovější trendy zabývající se zrychleným načítáním stránek pro mobilní technologie. SEO je proto nikdy nekončící proces.